miercuri, 28 decembrie 2022

AJUTORUL VINE LA VOI DIN CER! – Carbonia, 21.12.2022

Dumnezeu Tatăl privește cu dragoste la copiii Săi și îi binecuvântează.

Înaintați, poporul Meu, aleși ai Domnului Dumnezeu! Iată, ajutorul vine la voi din ceruri!

Copiii Mei, nu veți rămâne orfani, Eu vă voi veghea și vă voi lua la Mine, vă voi strânge la pieptul Meu.

Eu sunt Tatăl vostru, Dumnezeul vostru Creator, Eu sunt Binele Absolut, Mă bucur să Mă dăruiesc celor care Mi s-au dăruit.

Zorii noii zile se ivesc, dimineața va fi dulce și colorată de curcubeul care va îmbrățișa Pământul.

Iată, voi mișca planetele în dans, iar îngerii vor cânta la dansul lor.

Cântați la harpe și liră, cântați la țambale, cântați, copiii Mei, cântați! ... ziua cea mare vă așteaptă deja.

Stelele se vor lua de mână, se vor uni într-un cerc și vor dansa pentru evenimentul special care va urma.

Toate stelele de pe cer vor dansa, vor reflecta o lumină necunoscută oamenilor, ...este lumina pe care numai Dumnezeu o are!

SE VA MANIFESTA ÎN PUTEREA ȘI FRUMUSEȚEA SA MINUNATĂ ȘI SE VA APLECA SĂ CULEAGĂ PUȚINELE FLORI RĂMASE PE PĂMÂNT, COPIII SĂI CREDINCIOȘI, CEI CARE AU DUS LUPTA LOR RĂMÂNÂND NECLINTIȚI ÎN CREDINȚĂ FAȚĂ DE DRAGOSTEA LOR DE DUMNEZEU.

NU MAI FIȚI TRIȘTI, COPIII MEI, CHIAR DACĂ ACEST TIMP VĂ VA LUA ÎNCĂ MULTE LUCRURI DRAGI, ZÂMBIȚI, PENTRU CĂ VEȚI PRIMI TOTUL DE LA MINE ÎN CERURI, VEȚI PRIMI ÎNAPOI DE O SUTĂ DE ORI CEEA CE AȚI PIERDUT PENTRU MINE.

Dumnezeu Tatăl vă îmbrățișează și vă copleșește cu Iubirea Sa Eternă, vă binecuvântează și vă așteaptă la noul soare! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8444942695547792&set=a.242597375782406

Un comentariu: