joi, 29 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 24 DECEMBRIE 2022

Repostat: Valuri de încercări, 15 noiembrie 2017

"Poporul Meu a intrat într-o perioadă de mari încercări. Încercări și atacuri intense vin în valuri spre voi din toate părțile, pe măsură ce vă apropiați de sfârșitul tuturor lucrurilor.

   Aceste încercări îi afectează și pe necredincioși și mulți vor fi descurajați în vremurile care vor veni. Pe măsură ce încercările lor se vor intensifica, va avea loc un val de sinucideri. Doresc ca poporul Meu să se roage pentru  aceste suflete care se pierd în favoarea Împărăției Întunericului.

   Doresc ca poporul Meu să Mă laude în timpul încercărilor și să se bucure, pentru că timpul vostru pe pământ este aproape gata și nu veți mai fi încercați. Răscumpărarea voastră se apropie, copiii Mei.  "

https://www.facebook.com/photo/?fbid=468889448740753&set=a.403808015248897

Un comentariu: