joi, 8 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 3 DECEMBRIE 2022

Repostat: Eu vă voi scoate afară, 30 martie 2021    

   "Copiii Mei, nu vă temeți de ceea ce va urma în urma schimbărilor de guvern, ci să știți că, așa cum am salvat pe poporul Meu Israel, așa vă voi salva și pe voi. Vă voi scoate din captivitate și vă voi conduce în țara voastră promisă.  Umblați cu Mine și învățați de la Mine căci timpul vostru pe pământ nu mai este mult. Nu vă îngrijorați, ci faceți binele, pentru că adunați o comoară în ceruri de care vă veți bucura în curând, pe măsură ce o faceți. Tot ceea ce faceți celor în nevoie, Îmi faceți Mie, iar Eu veghez asupra voastră."

NOTĂ: În timp ce Domnul a rostit aceste cuvinte, am simțit că El vorbea în special celor din America, în timp ce privim guvernul nostru îndreptându-se spre comunism. Suntem cu toții conștienți de prejudecata din această țară împotriva creștinilor și putem simți ce se apropie. Domnul a început să-mi spună de acum două decenii că Biblia și orice carte creștină vor fi scoase în afara legii în America și acum putem vedea cum țara noastră se îndreaptă în această direcție. Domnul ne asigură în acest cuvânt că El a făcut deja un plan pentru noi pentru acest timp.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=452756833687348&set=a.403808015248897

 

 

Un comentariu: