sâmbătă, 31 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX JOI, 29 DECEMBRIE 2022 - Învățați-i

"În această perioadă de persecuție intensă, mulți dintre cei care nu au crezut niciodată cu adevărat în Mine vor lua decizia de a-și schimba sufletele pentru un bol de linte. Dușmanul știe și este pregătit pentru acest lucru. El plănuiește acest lucru de mii de ani.

Copiii Mei, voi sunteți purtătorii Mei de cuvânt pe pământ. Doresc ca voi să-i învățați pe cei care nu Mă cunosc cine sunt Eu. În acest fel, veți obține multe recompense, atât pe pământ, de care să vă bucurați cât timp sunteți acolo, cât și aici, în ceruri, de care să vă bucurați pentru toată eternitatea, împreună cu multă onoare. Căci toți cei care câștigă suflete sunt cunoscuți aici, în ceruri.

Răscumpărați-vă timpul care v-a mai rămas pe pământ, copiii Mei. Veți fi foarte bucuroși că ați făcut-o. Foarte curând voi veni după voi, iar lucrările voastre vor fi terminate."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=472581558371542&set=a.403808015248897

Un comentariu: