duminică, 11 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 9 DECEMBRIE 2022 - Ei vor fi judecați

"Copiii Mei, se apropie o perioadă foarte dificilă pentru mulți dintre cei pe care îi iubiți. Cei care M-au desconsiderat, care au ignorat jertfa Fiului Meu, cei care și-au bătut joc de voi și de lucrarea Mea în viețile voastre.

Timpul care se apropie pentru ei va fi într-adevăr întunecat, deoarece nu au căutat înțelepciunea sau înțelegerea Mea, așa cum ați făcut-o voi, și vor fi încercați în acest timp. Ei vor fi încercați și rafinați prin foc, Focul Meu Sfânt. Ei vor fi rafinați iar și iar, pe măsură ce îi voi atrage la Mine pentru a-i salva, așa cum v-ați rugat să fac Eu.

Rugați-vă pentru ei, copii. Rugați-vă cu sârguință pentru ei, pentru ca ei să se întoarcă repede la Mine și să fie cruțați de multă suferință în acest timp întunecat, iar Eu îi voi salva."

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02fmhWRhn3xnbJnChBEsJL8k5YPT2cyYMKxLYwpp2PN6f9wfFc47HS4E4MAmM4815nl&id=100068591042501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu