sâmbătă, 31 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA,LOMAX LUNI, 26 DECEMBRIE 2022 - Aur pur

"Aceia dintre copiii Mei care rămân tăcuți atunci când ar trebui să ia atitudine de dragul Numelui Meu vor rămâne pe pământ pentru perioada de persecuție intensă care urmează să vină.

Voi nu Mă iubiți suficient de mult pentru a lua poziție pentru Mine acum, așa că vă voi permite darul de a vedea că aveți nevoie de Mine. Atunci credința voastră va fi încercată prin foc pentru ca voi să ieșiți ca aurul purificat și să fiți chemați acasă la Mine.

V-am spus că cei care nu sunt dispuși să-și ia crucea și să Mă urmeze, nu sunt demni de Mine, așa că vă voi face să alegeți. Dacă nu veți alege în timpul prezent, veți alege în vremea persecuției intense. Cei care nu aleg să Mă susțină în acel timp își vor pierde sufletul, când vor primi semnul dușmanului Meu.

Pentru copiii Mei care stau pentru Mine acum, în fața persecuției care este, vă voi chema în curând acasă la Mine, căci nu doresc să vedeți răul care vine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=471162765180088&set=a.403808015248897

Un comentariu: