luni, 5 decembrie 2022

SPUNEȚI-MI TATĂ – Carbonia, 2.12.2022

IISUS: Fiica Mea, scrie poporului Meu iubit.

Iată-Mă cu voi, copiii Mei: sosirea Mea este iminentă, Tatăl a decretat întoarcerea Mea pe Pământ în curând.

ASTĂZI CERUL SE VA DESCHIDE: STEAUA COMETEI VA APĂREA LUMII, ASTFEL ÎNCÂT VA FI CUNOSCUTĂ VREMEA ÎNTOARCERII MELE.

MĂ VEȚI GĂSI ÎNTR-O PEȘTERĂ, ÎNFĂȘURAT ÎN HAINE DE AUR, MĂ VEȚI VEDEA STRĂLUCIND DE LUMINĂ ȘI VEȚI SIMȚI IUBIREA MEA ÎN VOI.

Iată că Isus, Mântuitorul, se întoarce la poporul Său pentru a-l elibera de chinurile diavolului. El se întoarce pentru a-și lua copiii în Sine și a-i aduce pe un nou Pământ, unde toți vor fi în minunile lui Dumnezeu Creatorul. Astăzi vreau să Mă milostivesc de toți cei care își deschid inimile către Mine, vreau să-i satur cu harurile Mele, vreau să le fac inimile pure, ... albe ca zăpada.

EU SUNT YAHWE, EU sunt Cel care stăpânește totul, care poate face totul: ... puterea Mea este infinită, EU SUNT!!!!

Iubitele Mele creaturi, DESCHIDEȚI-MI BRAȚELE, SPUNEȚI-MI TATĂ, INVOCAȚI AJUTORUL MEU.

Îmi voi deschide brațele pentru a vă strânge la pieptul Meu și a vă primi. Ajutorul Meu este minunat!

L-am trimis pe Fiul Meu să răscumpere lumea, dar El a fost respins; astăzi decretez întoarcerea Lui pentru eliberarea voastră!

FIȚI DESCHIȘI LA HAR, PREGĂTIȚI-VĂ INIMILE PENTRU A-L PRIMI.

Ierusalimul are porțile închise pentru dușmani, nu se vor bucura de victorie, ... EU SUNT CEL CARE SUNT!!!

Noaptea vine geroasă și întunecată, chinul va intra în inimile slabe, chemarea demonilor va fi neîncetată,

sufletele oamenilor vor fi devastate.

ZIDURILE ROMEI VOR CĂDEA!  Semnul este deja înaintea ochilor voștri, oamenilor!

Străzile orașului vor fi udate de sângele celor căzuți.

STRIGĂTE DE DISPERARE VOR VENI DE LA VATICAN: ACESTA ESTE SFÂRȘITUL TRĂDĂTORILOR! TERIBIL VA FI SFÂRȘITUL LOR!!!

CRĂCIUNUL ESTE LA DOAR CÂTEVA ZILE DISTANȚĂ, ... pregătiți-vă să Mă primiți în inimile voastre.

Aveți sentimente de iubire pentru Cel care se va manifesta în slava Sa! Amin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8328469940528402&set=a.242597375782406

Un comentariu: