sâmbătă, 3 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 29 NOIEMBRIE 2022 - Vă veți plânge?

"Am multe oportunități noi pe care doresc să le prezint copiilor Mei ascultători. Sunteți pregătiți? Puteți face față la mai multe? Cum gestionați ceea ce v-am dat deja? Lucrați cu bucurie pentru Împărăția Mea și căutați suflete pentru Mine acum sau aud murmur?

Îi testez pe copiii Mei ascultători pentru a vedea dacă sunteți pregătiți pentru mai mult. Pot să vă încredințez mult? Pot să vă încredințez bogății?  Pot să am încredere în voi pentru a sluji celor frânți și răniți ai Mei care încă nu Mă cunosc? Sau vă veți plânge și vă veți simți împovărați de aceste oportunități de a lucra pentru Mine?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=449898387306526&set=a.403808015248897

Un comentariu: