sâmbătă, 10 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 6 DECEMBRIE 2022 - Gândul ulterior

"Copiii Mei, timpul petrecut cu Mine continuă să fie cel mai important aspect al binelui vostru, atât acum, cât și mai târziu. Cu toate acestea, atât de des, Eu sunt ultimul pe listele voastre. Eu sunt după cariera voastră. Eu sunt după familie. Eu sunt după vacanțe. Eu sunt după prietenii voștri.

Dacă dușmanul reușește, în cele din urmă voi ajunge să fiu trecut cu totul în plan secundar.

Nu sacrificați legătura voastră cu Mine renunțând la timpul nostru crezând că este mai puțin important, pentru că atunci nu vă pot avertiza când sunt pe cale să se producă dezastre. Nu aveți nicio altă șansă de siguranță sau de supraviețuire în ceea ce urmează să se întâmple, dar trebuie să alegeți timpul petrecut cu Mine în detrimentul altor lucruri."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=454954093467622&set=a.403808015248897

Un comentariu: