joi, 29 decembrie 2022

Mesaj urgent din ceruri - Rugați-vă fără încetare, Shelley Anna, 18 decembrie 2022

Un mesaj de la Sfânta Fecioară Maria

Mama noastră binecuvântată, împodobită într-o lumină albă strălucitoare, cu brațele deschise spune:

Iubiții mei copii, nu vă temeți, protecția Fiului Meu vă înconjoară și este impenetrabilă deoarece locuiți în Inima Sa Sfântă. O nenorocire iminentă cunoscută sub numele de a noua planetă se apropie cu repeziciune, aducând cu ea o ploaie de foc!

Iubiții mei copii, uniți-vă rugăciunile voastre cu ale mele, luminând calea de mântuire a Fiului meu pentru cei neconvertiți. Cerurile sunt zguduite pe măsură ce întoarcerea Fiului Meu se apropie cu repeziciune. Pregătiți-vă inimile pentru avertismentul Său care va fi însoțit de semnul Lui ce va fi văzut de toți în ceruri. Invocați numele Său în timp ce vă apropiați de scaunul Lui de îndurare, iar razele Milostivirii Divine care curg din Inima Sa Sfântă vă va acoperi fărădelegile.

Copiii mei, amintiți-vă mereu de Promisiunile Mele și rugăciunile voastre să fie neîncetate.

Așa vorbește Mama voastră iubitoare.

 Dar acesta este vrednic de o glorie mai mare decât Moise, după cum cel care construieşte are o cinste mai mare decât casa.(Evrei 3:6)

Un mesaj de la Sfântul Mihail

În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

Iubiți ai lui Hristos, nu intrați în luptă cu o armură incompletă, îmbrăcați-vă cu toată armura lui Dumnezeu, întărindu-vă credința în Isus Cristos, consacrându-vă Inimii Sale Sfinte, astfel veți fi înconjurați de protecția Sa .

A sosit un timp de animozitate deoarece răul provoacă războaie între țări. S-a născut transumanismul, ca o societate fără suflet, care va găzdui entități malefice pentru împărăția lui antihrist. Urâciunea pustiirii va sta în curând în locul sfânt, deoarece scaunul lui Petru este confiscat de falsul profet. Trinitatea profană va locui apoi în împărăția lui antihrist, stabilind o nouă ordine mondială.

Semnul fiarei va veni sub aparența confortului și a necesității lucrurilor acestei lumi care vă corupe sufletele. Nu vă lăsați înșelați de șiretlicurile și minciunile sale. Acum este momentul să vă faceți locuință sigură în Inima Sfântă a Domnului și Mântuitorului nostru Iisus Hristos.

Iubiți ai Domnului, au început schimbările de anotimpuri, pe măsură ce elementele pământului își arată mânia lui Dumnezeu. Un mare întuneric care va mistui tot răul, va acoperi în curând pământul, dar lumânările credincioșilor vor arde strălucitor pentru a nu se stinge niciodată.

Iubit popor al lui Dumnezeu, uniți rugăciunile voastre cu rugăciunile Fecioarei noastre a Ultimelor Timpuri, cu Rozariul ei de Lumină care luminează calea de dreptate a Domnului, pe care El a pus-o înaintea omenirii, singura cale de mântuire .

Rugați-vă fără încetare pentru țara voastră.

Rugați-vă fără încetare pentru fiecare dintre voi.

Rugați-vă fără încetare pentru convertirea păcătoșilor.

Cu sabia mea scoasă din teacă, sunt gata, împreună cu mulțimi de îngeri, să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului, ale cărui zile sunt puține la număr. Așa zice apărătorul vostru vigilent.

Un mesaj de la Domnul

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

A început dezmembrarea bisericii. Adevăratul magisteriu va prevala, pe măsură ce biserica Mea se va ascunde în subteran și se va refugia în Inima Mea Sfântă.

Iubiții Mei, nu vă fie teamă! Îngerii Mei vă apără! Nu lăsați să se clatine credința voastră în Mine!

Iubiții Mei, trebuie să fiți atenți la ceruri căci semnul Meu va apărea în curând pentru ca toți să îl vadă. AVERTISMENTUL MEU VA FI ÎN CURÂND ASUPRA VOASTRĂ.

Rugați-vă Coronița Divinei Milostiviri astfel încât Milostivirea Mea să poată mijloci și să acopere multitudinea de păcate și ofense care au fost comise împotriva Inimii Mele Sfinte.

Pentru toți cei care au urechi de auzit, chemați Numele Meu și veți fi salvați. Încredeți-vă în Mine, pentru că ora a devenit foarte târzie! Așa vorbește Domnul.

Confirmări din Scriptură

Ea va naşte un fiu şi-i vei pune numele Isus, căci el va mântui poporul său de păcatele sale”. (Matei 1:21)

Nebunia omului îi suceşte calea şi inima lui se indignează împotriva Domnului. (Proverbe 19:3)

În Dumnezeu (voi lăuda cuvântul Lui),

În Dumnezeu mi-am pus încrederea,

 Nu mă voi teme,

 Ce-mi poate face carnea?

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/december/23/urgent-message-from-heaven-pray-without-ceasing/

Un comentariu: