miercuri, 21 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX DUMINICĂ, 18 DECEMBRIE 2022

 Repostat: Obligați să alegeți, 10 septembrie 2021

   "Poporul Meu se află într-o perioadă de încercare. Răspunsurile voastre la aceste teste vor determina nivelul vostru de binecuvântare în acest timp.

   În multe dintre viețile voastre, vă voi cere să alegeți dacă să fiți cu cineva pe care îl iubiți sau să Mă ascultați și să îl lăsați să facă voia Mea. Fiul Meu Isus a trebuit să treacă acest test. Robul Meu Avram a făcut-o și el.

   Vă determin să alegeți, poporul Meu, ca să vedeți dacă inima voastră este acolo unde credeți că este. Vă fac să alegeți pentru ca inimile voastre să fie libere de idolatrie."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=464522152510816&set=a.403808015248897

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu