sâmbătă, 3 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 30 NOIEMBRIE 2022 - Teroare sau promovare

"Treceți printr-o perioadă foarte dificilă, copiii Mei. Aceasta este o perioadă de multe încercări pentru toți oamenii.

Pentru copiii Mei ascultători, aceasta va fi o perioadă de promovare și de deschidere a ușilor oportunităților.

Pentru necredincioși, acesta va fi un timp de teroare. Ei vor privi cum tot ceea ce știu ca fiind normal le va fi luat într-o zi. Nimic nu va mai fi "normal" după aceea. Nimic nu va mai fi vreodată așa cum a fost. Copiii Mei vor înainta spre o nouă "normalitate". Cei care continuă să Mă refuze vor rămâne fără Mine și vor deveni din ce în ce mai speriați pe măsură ce evenimentele despre care v-am spus se vor desfășura, unul câte unul."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=450501623912869&set=a.403808015248897

Un comentariu: