luni, 19 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 16 DECEMBRIE 2022 - Multe lucruri care sunt bune

"Copiii Mei prețioși, trăiți în cele mai cumplite vremuri, dar să nu credeți că este vorba doar de întuneric și moarte, pentru că lumina Mea nu a dispărut încă din lumea voastră.

În acest timp se vor întâmpla și multe lucruri bune.

În acest timp, vă voi încânta cu multe rugăciuni ascultate. Vă voi încânta călăuzindu-vă în locuri în care nu ați visat niciodată să ajungeți. Vă voi încânta prin restabilirea unor relații pe care le credeați pierdute pentru totdeauna. Vă voi încânta cu o prosperitate mai mare decât ați visat vreodată."

NOTĂ: Prosperitatea nu înseamnă doar a avea o mulțime de bani. Este bunăstare în toate domeniile - sănătate, abundență, pace etc.

"Vă voi încânta din nou și din nou. Pentru că trăiți într-o perioadă întunecată și dificilă, cu multă persecuție, am păstrat multe recompense și am răspuns rugăciunilor celor care Mă ascultă, ca să vă binecuvântez în timp ce treceți prin acest timp făcând lucrarea Mea și purtând cuvintele Mele. " https://www.facebook.com/photo/?fbid=462949712668060&set=a.403808015248897

 

 

 

Un comentariu: