duminică, 25 decembrie 2022

Conversații mistice, 8 - 12.12.2022 - continuare(2)

 

Iisuse! Săptămâna aceasta a fost sărbătoarea Neprihănitei Zămisliri. În modificările aduse la noua traducere maghiară a liturghierului, adjectivul "neprihănită" a fost eliminat din actul penitențial. Acest lucru mă întristează profund.

Tatăl Ceresc: Draga Mea copilă, să mergem la începuturi. Neprihănita Zămislire este, de fapt, concepția fără păcat. În grădina Edenului, primii Mei copii, Adam și Eva, au fost creați fără păcat. Ei au trăit cu naivitate copilărească, cu dragoste, în unire cu Mine. Când au căzut în păcat, au pierdut această neprihănire. Datorită păcatului, moartea a venit în lume. Dar Eu sunt Dumnezeul Vieții și nu puteam să las omul în puterea morții. L-am trimis pe Fiul Meu cel Sfânt în lume, dar înainte de a se întâmpla acest lucru, am ales o fiică care trebuia să fie la fel de pură ca și Fiul Meu cel Sfânt. Pentru acest fapt, pe această copilă Eu am ferit-o de puterea păcatului originar și ea a fost în deplină unire cu Sfânta Treime, și datorită dragostei și smereniei sale față de Dumnezeu, a fost aproape "legal" ca ea să spună "da" la cuvântul Îngerului. Astfel, prin puterea Duhului Sfânt, Fecioara Neprihănită a zămislit, a primit pe Fiul Neprihănit, care este însuși Fiul lui Dumnezeu. Unitatea dintre Dumnezeu și om a fost restaurată în această stare binecuvântată.

Pe cine deranjează cel mai tare această unitate?

Da, bine vă gândiți! Pe șarpele străvechi care este cauza ruperii unității dintre Dumnezeu și om.

Acum, când Biserica este captiva celui rău, el își atacă cei mai temuți dușmani care sunt Fecioara Mamă și Euharistia. El atacă Neprihănita Zămislire a Fecioarei Maria care este o realitate care nu poate fi dezbătută. Chiar dacă știe adevărul, el îndeamnă Biserica să elimine sintagma "Neprihănita Zămislire " din însuși actul penitențial. Pocăința nu este o calitate a lui Satana. Prin pocăință și mărturisire vă curățiți și asemenea Mariei, puteți fi în uniune cu Dumnezeu. Este exact ceea ce șarpele nu vrea!

Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă! Rugați-vă pentru preoții voștri și pentru Biserică! Cereți ajutorul și mijlocirea Fecioarei Mame Zămislită fără de păcat.

Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Bravul luptător al lui Iisus.

https://avilaiterezplebania.hu/

 Săptămână de săptămână dorim să-i informăm pe frați și surori despre schimbările din noua traducere în limba maghiară a Cărții Sfintei Liturghii introdusă în Advent.  Duminica trecută am vorbit despre schimbările introduse în postura corpului în timpul sfintei Liturghii. Acum am dori să vă informăm despre modificările aduse actului penitențial. În conformitate cu textul latin original, adjectivul „neprihănită” nu este menționat înaintea numelui Fecioarei Maria. De acum încolo, ne rugăm cu toții așa: "[...] De aceea, rog pe sfânta Maria pururea Fecioară, pe toţi îngerii şi sfinţii şi pe voi, fraţilor [...]".

https://uzenet.csapata.hu/cikkek/misztikus-beszelgetesek-74441/

3 comentarii:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu înțeleg logica din biblie dacă Lucifer a căzut din rai ce a căutat în rai edenului la Adam și Eva și Lucifer să se transforme în șarpe nu înțeleg logica

    RăspundețiȘtergere
  3. Odată căzut din rai nu mai ai intrare

    RăspundețiȘtergere