miercuri, 21 decembrie 2022

John Leary, vineri, 9 decembrie 2022

 -fragment-

Isus a spus: "Poporul Meu, ați auzit despre niște bancheri care vor să schimbe sistemul monetar cu un dolar digital.  Prima oară, acest lucru urma să înceapă în decembrie, dar acum a fost amânat până în iulie 2023.  Masonii și bancherii au dorit timp să experimenteze 12 săptămâni modul în care va fi implementat acest dolar digital. Vor exista restricții cu privire la acești bani noi care le vor permite globaliștilor să vă anuleze contul dacă vă împotriviți planurilor lor de preluare.  Acest lucru face parte din Marea Resetare pentru a da puterea lui Antihrist asupra oamenilor.  Acești globaliști vor să dețină controlul total asupra dolarului digital. De asemenea, ei vor să impună semnul fiarei asupra tuturor, astfel încât să poată controla cumpărarea alimentelor, cantitatea de combustibil pe care o puteți avea și controlul asupra călătoriilor dumneavoastră. Am spus poporului Meu să nu ia niciun cip în corp, pentru că ei vă pot controla mintea.  Fără posibilitatea de a cumpăra lucruri, cea mai bună alegere este să veniți în refugiile Mele cu protecție îngerească.  Va trebui să vă încredeți în Mine pentru hrana și protecția voastră.  Odată ce Antihristul se va declara, va încerca să controleze viețile tuturor.  Veniți la Mine pentru nevoile voastre în refugiile Mele.

http://www.johnleary.com/index.php/2022/12/16/friday-december-9-2022/

Un comentariu: