luni, 12 decembrie 2022

NU RĂMÂNEȚI INDIFERENȚI LA CHEMAREA MEA DE MÂNTUIRE - Carbonia, 11.12.2022

Pace vouă! Copiii Mei, iubiți ai Domnului Dumnezeului vostru, ascultați, deschideți-vă urechile, TATĂL VĂ VORBEȘTE ÎNCĂ O DATĂ.

ESTE SFÂRȘITUL UNUI TIMP VECHI, ... SE DESCHIDE O VIAȚĂ NOUĂ, TOTUL SE VA TRANSFORMA! Cei buni se vor bucura de viață în Mine, în timp ce pentru ceilalți va fi despărțirea!

Blestemul falsificatorului a ajuns să vă schimbe inimile, copiii Mei! Sentimentele voastre s-au schimbat; binele a fost dat la o parte pentru a face loc răului!

Vă chem înapoi la Mine: CONVERTIȚI!!! CONVERTIȚI-VĂ!!!

LĂSAȚI LUCRURILE DIN ACEASTĂ LUME!

ÎMI APARȚINEȚI!

AȚI FOST CREAȚI PENTRU A FI DIVINI ÎN MINE!

NU VREAU SĂ LĂSAȚI LUCRURILE BUNE PENTRU CELE ORIBILE.

Satana este viclean, cu falsele sale iluzii a reușit să vă răpească inimile, v-a îndepărtat de iubirea voastră de Dumnezeu.

GATA!

NU MAI ACORDAȚI ATENȚIE MINCIUNILOR, ABANDONAȚI CEEA CE ESTE NECURAT... PURIFICAȚI-VĂ!

TUNĂ ORA JUSTIȚIEI DIVINE: CERUL AȘTEAPTĂ CONVERTIREA VOASTRĂ!

NU RĂMÂNEȚI INDIFERENȚI LA CHEMAREA MEA DE MÂNTUIRE,

IEȘIȚI DIN NELEGIUIRILE VOASTRE, ÎMBRĂCAȚI-VĂ CU LUMINĂ,

FIȚI CA ÎNGERII CEREȘTI PE PĂMÂNT,

ADUCEȚI IUBIRE ȘI NU HAOS.

VOCEA MEA SĂ TUNE ÎN INIMILE VOASTRE, O, OAMENILOR,

ÎNCĂLZIȚI-LE CU DRAGOSTEA MEA,

DESCHIDEȚI-LE SPRE ADEVĂR, NU FIȚI SURZI!

Copiii Mei, o, voi care Îl slujiți pe Dumnezeu, voi care respectați ceea ce v-a învățat El, fiți învățători buni, instruiți pe toți în bunătate, ... învățați națiunile după poruncile lui Dumnezeu!

Omul cel rău, își pregătește răzbunarea împotriva Mea; el va șterge tot ce este bun pentru a face loc blasfemiilor lui Lucifer.

TRUPUL MEU ȘI SÂNGELE MEU VOR FI BATJOCORÂTE DE CEI CARE S-AU DĂRUIT DUȘMANULUI INFERNAL, ... iată, ei își sărbătoresc deja victoria cu el, ... NU SE AȘTEAPTĂ LA INTERVENȚIA MEA DIVINĂ: ...

se va întâmpla brusc, vor fi dezorientați și, în disperare, printre țipete și gemete, vor cădea în lacul de foc.

Flăcările iadului ard, este un foc care nu se stinge niciodată, o durere care nu se termină niciodată.

AVEȚI GRIJĂ SĂ NU CĂDEȚI ÎN ÎNȘELĂCIUNEA LUI LUCIFER! Eu vă spun vouă, oamenilor, care credeți că Eu sunt Mort, vă spun că SUNT VIU! EU SUNT DUMNEZEUL VIU!

Venirea Mea este deja decretată de Tatăl, toți Mă vor vedea, toate națiunile își vor bate pieptul, va fi sfârșitul pentru mulți, iar pentru alții, viața în Mine.

Fericiți cei ce credeți în Mine și urmați cu credință Sfânta Evanghelie.

Iată-Mă, iubiții Mei, timpul vostru pe Pământ s-a terminat, intrați acum să vă bucurați de Noul Meu Paradis pentru voi, o, aleși ai Domnului! Amin!

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/pfbid02WftSCgRUqAYTknwMD91NF9u8HQRDWQ9HGpXeMNFPGKF1D9XCYTBZzP9tbAwjHKZMl

Un comentariu: