vineri, 16 decembrie 2022

TATĂL DIN CERUL SĂU ÎȘI STRIGĂ AMĂRĂCIUNEA PENTRU PIERDEREA MULTOR COPII - PUBLICAT 7 decembrie 2022

Iubiților, uraganul morții va veni brusc! Tăcerea va fi ruptă; o mare agitație se va abate asupra acestei umanități perverse, necredincioase față de Dumnezeul ei Creator.

- MUNȚII SE PRĂBUȘESC,

- MĂRILE SE RIDICĂ,

- PĂMÂNTUL SE DESCHIDE, TREMURĂ ȘI DISTRUGE,

- RÂURILE SE REVARSĂ,

- AERUL ESTE POLUAT,

- VIRUȘII SE ÎNMULȚESC,

- OAMENII MOR, dar cea mai mare parte a acestei omeniri nu-și deschide ochii, se ascunde în spatele puterii omului, continuând să-și planifice viitorul pe acest pământ.

Oh, ce dezastru! Ce dezastru, copiii Mei, ce dezastru!!!

NU AȚI ASCULTAT GLASUL MEU, STRIGĂTUL MEU PUTERNIC DE DURERE PENTRU ÎNSTRĂINAREA VOASTRĂ DE MINE, ... BIEȚI OAMENI!

PERICOLUL VĂ ÎNCONJOARĂ, DAR VOI RĂMÂNEȚI INDIFERENȚI LA SITUAȚII, PREFERAȚI SĂ CREDEȚI CĂ TOTUL VA TRECE ȘI APOI VA REVENI PACEA: ILUZORIU!!! ILUZII!!!

BIEȚII MEI COPII, PRINȘI ACUM DE GHEARELE SATANEI, NU VEȚI PUTEA SĂ VĂ ELIBERAȚI.

BĂTĂLIA A ÎNCEPUT, ESTE APRIGĂ! URSUL STĂ LA PÂNDĂ, ... LEUL VEGHEAZĂ, ... DRAGONUL ESTE DEJA ÎN PRIMA LINIE!

Dar voi, oameni amăgiți, nu vreți să vedeți, ascultați minciuna, înșelăciunea vă înconjoară; sunteți acum pe marginea prăpastiei, moartea este la un pas de voi.

Iubiții Mei copii, EU SUNT TATĂL vostru, DUMNEZEU CREATORUL vostru, ... Eu tânjesc după voi, tânjesc să vă am înapoi ca fiind ai Mei! Doresc să vă dau viața în Mine, totul Meu pentru voi.

Copiii Mei, CĂIȚI-VĂ ACUM DE COMPORTAMENTUL VOSTRU, ÎNTOARCEȚI-VĂ LA MINE, DORIȚI SĂ INTRAȚI ÎN PACE ȘI FERICIRE ETERNĂ!

Dumnezeu Își iubește poporul și vrea să-l salveze; Staulul Lui așteaptă să adăpostească turma Sa!

Iată, El va deschide porțile unei vieți noi și pentru totdeauna va fi o bucurie imensă.

Lucrurile vechi vor dispărea pentru a face loc celor noi! Nimic nu-i va lipsi noului Meu popor: va merge alături de Mine și va fi în fidelitate absolută față de Mine. Amin.

Yahwe.

Sărbătoarea Imaculatei Concepții

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8346397222069007&set=a.242597375782406

Un comentariu: