sâmbătă, 3 decembrie 2022

MAREA PURIFICARE A PĂMÂNTULUI - Carbonia, 27.11.2022

 Tatăl Etern se confruntă cu această omenire și o cheamă la pocăință.

Căiți-vă, oamenilor, căiți-vă!

NOAPTEA ÎNTUNECATĂ SE APROPIE, frigul va intra în sufletele voastre, plânsul și scrâșnitul dinților pentru toți cei care nu s-au refugiat în Mine, UNICUL ȘI ADEVĂRATUL DUMNEZEU, CREATORUL. CEL CARE POATE FACE TOTUL.

PĂMÂNTUL TRECE PRIN PĂTIMIREA LUI, îl avertizează pe om cu trepidațiile sale dureroase: ... cutremure și alunecări de teren.

SOARELE ARUNCĂ LIMBI DE FOC SPRE PĂMÂNT. GRINDINA LOVEȘTE CU PUTERE!

APA INUNDĂ PĂMÂNTUL, CU TOATE ACESTEA, OMUL RĂMÂNE INDIFERENT, ... așteaptă ca totul să se refacă: ... bieții oameni!!! Copiii Mei, când vă veți da seama de dezastrul care se abate asupra voastră, va fi prea târziu.

COPIII MEI, VĂ INVIT DIN NOU, CU MULTĂ RĂBDARE ȘI IUBIRE, LA CONVERTIRE, VĂ IMPLOR SĂ VĂ SALVAȚI!

Nu fiți încăpățânați, oamenilor, ascultați apelurile Tatălui vostru din ceruri, care vă iubește atât de mult și dorește să fiți în Casa Lui.

- OCEANUL SE RIDICĂ, ... ÎN CURÂND SE VA PRĂBUȘI CU PUTERE PE ȚĂRMURI!

- NEW YORK VA DISPĂREA DE PE HARTĂ.

- AMERICA, AMERICA, CÂNDVA ERAI FRUMOASĂ ÎN MINE, ASTĂZI AI DEVENIT O ȚARĂ URÂTĂ, ÎNTORCÂNDU-TE DE LA LEGILE MELE ÎN FAVOAREA CELOR ALE SATANEI: VEI FI SUPUSĂ LA MARI DURERI, ÎȚI VEI PIERDE STRĂLUCIREA, LUMINILE TALE SE VOR STINGE, VEI DEVENI SCLAVA DUȘMANULUI!

ÎMI VOI TRIMITE ÎNGERII SĂ-I ADUNE PE COPIII CARE ÎNCĂ ÎMI SUNT CREDINCIOȘI, APOI BRAȚUL MEU VA COBORÎ ȘI VA FI SFÂRȘITUL TĂU, O, AMERICA!

FULGERUL LOVEȘTE ROMA!!!! ÎL VOI ALUNGA PE SATANA DIN CASA MEA. AJUNGE!

Iubiții Mei copii, ca Dumnezeu și Tată, am venit să vă scutur din somnul ce vă cuprinde sufletul, deschideți ochii, DEVASTAREA ESTE ACUM ASUPRA VOASTRĂ, RECUPERAȚI-VĂ ACUM, ÎNAINTE DE A FI PREA TÂRZIU.

Cerul este nerăbdător să își recupereze copiii.

Nu va mai trece mult timp până când Dumnezeul Creator va interveni CU MAREA PURIFICARE A PĂMÂNTULUI. Amin!

https://www.facebook.com/groups/713900592153877/posts/2010271932516730/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu