luni, 26 decembrie 2022

Rugăciune către Îngerul vostru păzitor atunci când nu puteți participa la Liturghia zilnică

O, SFINTE ÎNGERE păzitor ce mi-ai fost încredințat,

Du-te la biserică pentru mine,
Îngenunchează în locul meu, la Sfânta Liturghie,
Unde eu doresc să fiu.
 
La Ofertoriu, în locul meu,
Ia tot ceea ce sunt și tot ce am,
Și pune-le ca pe un sacrificiu
Pe Tronul Altarului.
 
La sunetul clopotului de sfânta Consacrare,
Adoră-L cu dragoste de Serafim,
Pe Iisus al meu ascuns în Ostie,
Coborât din cer.
 
Și roagă-te pentru cei pe care îi iubesc enorm,
Și pentru cei care îmi provoacă tristețe,
Fie ca Sângele lui Isus să curețe toate inimile,
Și să aline sufletele suferinde.
 
Și când preotul se împărtășește,
Oh, adu-mi-L pe Domnul meu,
Ca inima Lui dulce să se odihnească peste a mea,
Și eu să pot fi templul Lui.
 
Roagă-te ca această Jertfă Divină,
Să șteargă păcatele omenirii;
Și apoi adu-mi binecuvântarea lui Isus acasă,
Și harul tuturor rugăciunilor. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5918292581563664&set=gm.2029407833936473&idorvanity=713900592153877

Un comentariu: