marți, 27 decembrie 2022

V-AȚI BĂTUT JOC DE PROFEȚII MEI! - Carbonia, 20.12.2022

Iubita Mea fiică, scrie poporului Meu iubit . Acestea sunt orele care anticipează pătimirea voastră!

Pocăiți-vă acum, cereți-Mi iertare cu o adevărată căință a inimii, spuneți-Mi că doriți să fiți doar ai Mei și vă voi salva de uraganul teribil care este pe cale să lovească Pământul.

Un mare tunet, ... un moment de tăcere! ... Atunci se vor auzi strigătele disperate ale popoarelor, ... toți cei care M-au renegat nu vor mai putea decât să-și strige disperarea, MĂ VOR CĂUTA, DAR VA FI PREA TÂRZIU!

Adevăr îți spun, femeie, poporul Meu trebuie să știe că Dumnezeul lor este Viu, nu mort, așa cum doctrina falsă îi face să creadă!

EU NU SUNT UN DUMNEZEU CARE A MURIT, EU SUNT VIU!

IATĂ-MĂ ACUM ÎNTRE VOI CA SĂ CREDEȚI ÎN SFÂRȘIT CĂ EXIST ȘI CĂ POT FACE TOTUL.

ÎN MINE ȘI NUMAI ÎN MINE ESTE PUTEREA, DOAR EU SUNT CEL CE SUNT!!!

ÎNCĂ CÂTEVA ORE ȘI APOI SE VA DEZLĂNȚUI IADUL PE PĂMÂNT!

NU AȚI VRUT SĂ CREDEȚI, acum veți suferi consecințele!

         V-ați bătut joc de profeții Mei, v-ați amăgit cu bunăstarea pe care Satana v-a prezentat-o prin luminile sale false, în minciuna lui ți-a prezis un viitor în putere asupra lucrurilor de pe acest pământ.

Săracii oameni, AȚI PIERDUT TOTUL: ÎN SPECIAL SUFLETUL VOSTRU!!!

Cine vă va elibera, oamenilor, ... poate Satana?

Bieții Mei copii și nu mai sunteți "ai Mei" prin propria voință.

Ați râs în hohote de cuvintele Mele; acum veți plânge căci veți înțelege greșeala pe care ați făcut-o.

ACEASTĂ OMENIRE

- NU A ASCULTAT DE DUMNEZEUL SĂU CREATOR,

S-A ALĂTURAT COPIILOR SATANEI...

- A PREFERAT PLĂCERILE CARNALE, DEPRAVAREA, RĂUTATEA ȘI INDIFERENȚA FAȚĂ DE TOT CE ESTE BUN,

ȘI CARE SE ÎMPOTRIVEȘTE PORUNCILOR LUI DUMNEZEU.

- Omul se hrănește cu păcat; inima lui este neagră ca smoala!

*

În Italia, pământul se va cutremura din nou: un cutremur de mare magnitudine va lovi Ancona.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8440863699289025&set=a.242597375782406

Un comentariu: