vineri, 2 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 28 NOIEMBRIE 2022 - Pot avea încredere în voi?

"Caut lucrători ascultători și binevoitori care să lucreze pentru Împărăția Mea. Pot avea încredere în voi?

Pot avea încredere în voi să Mă oglindiți în tot ceea ce faceți? Pot avea încredere în voi să nu vă întoarceți la păcatele voastre de odinioară când totul devine prea mult pentru voi?

Pot avea încredere în voi să rezistați tentațiilor pe care le trimite dușmanul atunci când luptați pentru suflete în Împărăția Mea?  Pot avea încredere în voi înșivă?

Pot avea încredere în voi chiar dacă dușmanul vă ispitește cu tot ceea ce vă doriți cel mai mult, deși nu este voința Mea pentru voi?

Pot avea încredere în voi? Pot avea încredere în voi sau vă veți pleca în fața idolilor care se ascund acolo în inima voastră? Veți cădea în păcat și veți deveni nefolositori pentru scopurile Împărăției Mele?

Pot să am încredere în voi? Modul în care răspundeți la ispite Îmi arată răspunsul pe care îl caut.

Cei care lucrează pentru Mine nu vor duce lipsă de niciun lucru bun. Ei nu vor duce lipsă de nimic în vremurile ce vor veni. Nu vor fi flămânzi când va veni foamea. Pot să am încredere în voi? Veniți și lucrați pentru Regele vostru".

https://www.facebook.com/photo?fbid=449172060712492&set=a.403808015248897

Un comentariu: