joi, 8 decembrie 2022

"COPII, RUGAȚI-VĂ PENTRU AMERICA, EA VA PLĂTI SCUMP PENTRU NEDREPTĂȚILE ȘI LEGILE EI PERVERSE" - Trevignano Romano, 3 decembrie 2022

 Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre. Copiii mei, vă cer din nou o adevărată convertire.  Rugăciunea cu inima va fi dusă până în ceruri, pentru ca Dumnezeu să audă cererile, laudele, mulțumirile voastre.

Copii preaiubiți, mulți s-au lăsat pradă ademenirilor celui rău, dar voi fiți integri, drepți, caritabili, umili și aprindeți o lumânare binecuvântată când vă rugați pentru a scăpa de întunericul care vă cuprinde.

Iubiți copii, vă iubesc cu toată dragostea unei mame și vreau ca voi toți să fiți mântuiți. Dragi copii, rugați-vă pentru Biserică, amintiți-vă că Dumnezeu este milostiv și bun și, în ciuda a ceea ce veți vedea că se va întâmpla, nu vă pierdeți niciodată credința și speranța.

Dumnezeu vrea binele vostru și vrea să vă umple de haruri. Nu respingeți dragostea Lui imensă.

Copii necredincioși, vă spun: deschideți ochii și vedeți cum dreptatea lui Dumnezeu se abate asupra acestui pământ.

Copiii mei credincioși, nu vă temeți, fiți aproape de Dumnezeu cu inimile voastre. 

COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ PENTRU AMERICA, EA VA PLĂTI SCUMP PENTRU NEDREPTĂȚI ȘI LEGI PERVERSE.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

*Sfânta Fecioară ne amintește din nou să citim și să medităm la cartea Apocalipsa a Sfântului Apostol Ioan.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/pfbid02B8cMvUnGauUvNpM73thUreJfQneyA88VcS8q4WiQUM9MXxrpZyKXagFeJtBzH4BAl

Un comentariu: