duminică, 4 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 1 DECEMBRIE 2022 – Curați înainte de toate

 Sunteți pregătiți, copiii Mei prețioși?

"V-ați pregătit pentru acest moment? Acesta este momentul promovării voastre. Acesta este momentul în care vă voi înălța înaintea lumii și Îmi voi arăta puterea Mea măreață prin voi. În acest fel, mulți dintre cei necredincioși vor ajunge să creadă în Mine.

Este extrem de important ca viețile voastre să fie curate înainte de toate. Îndepărtați păcatul acum, copii, dacă doriți să faceți parte din planul Meu. În caz contrar, nu veți putea fi folosiți și sarcinile voastre vor fi încredințate altuia care s-a arătat demn. Recompensele voastre le voi da și lor.

Acum nu mai este timp pentru joacă, acesta este timpul Renașterii Recoltei Mele finale și apoi lucrarea voastră pe Pământ se va încheia."

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0foYycnUGwWGGpXN7LoWYaqxnLnPd8ZUP6KQPFtetfp8czTyDadARjtWpbkT9srx3l&id=100068591042501

Un comentariu: