miercuri, 28 decembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 23 DECEMBRIE 2022 - Atât de multe binecuvântări

"Copiii Mei, am atât de multe binecuvântări de care doresc să vă bucurați! Am atât de multă pace în care doresc ca voi să umblați!

Deși lumea din jurul vostru coboară în haos și răutate, voi sunteți bine și protejați. Deși alții umblă în tristețe, Eu doresc ca acest lucru să nu fie așa cu voi. Deși alții experimentează teroarea ca să vadă nevoia lor de Mine, voi puteți umbla în liniște.

Eu doresc ca voi să alegeți binecuvântarea, doresc ca voi să alegeți pacea. Doresc ca voi să alegeți bucuria în locul tristeții. Dacă vă păstrați gândurile la Mine, veți umbla în binecuvântare, pace și bucurie. Dacă vă păstrați gândurile la rău, veți umbla în întristare și lipsuri în toate zilele vieții voastre.

Alegeți calea cea mai bună, copiii Mei, pentru ca Eu să vă binecuvântez."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=468315588798139&set=a.403808015248897

Un comentariu: