sâmbătă, 15 ianuarie 2022

9 ianuarie 2022 ora 00:00, San Miguel de Tucumán, Argentina - Marea Misiune a copiilor mei angajați în credință

Copilași ai Inimii mele imaculate, Tatăl Ceresc m-a pus în fruntea unei armate de laici extrem de angajați și activi în viața de credință.

Mulți dintre acești copii nu știu că fac parte din această armată și se ocupă doar de rugăciune și de ofrande.

Dar vă spun, iubiților, că și ei vor avea un rol activ de jucat pentru că multă va fi lucrarea pe care va trebui să o faceți DUPĂ Marele Avertisment.

Va fi o mare disperare pentru mulți copii când își vor descoperi propriile păcate și vor alerga cu nerăbdare în căutarea unui preot pentru iertare.

Voi, copii credincioși, care ați trecut deja prin procesul de purificare, veți menține aceste suflete în încurajare și în viața de har. Veți fi sprijinul lor și le veți încuraja să se încreadă în mila Fiului meu divin, Isus.

Preoții vor fi copleșiți în confesionale și mulți se vor converti.

Străzile vor fi pline de oameni care vor căuta să se sinucidă și, pentru o vreme, se va auzi plânsul și strigătele de pocăință și angoasă.

Dar voi sunteți cei care veți merge să salvați suflete și să le aduceți ca să primească iertarea prin preot,  așa cum mulți alți fii vor afla în același timp( la Avertisment), că trebuie să îndeplinească această misiune. Va fi ca atunci când un soldat nevătămat trage în siguranță un soldat rănit din mijlocul unui război.

Acea zi, copilașilor, va fi ziua cea mare în care grâul va fi separat definitiv de neghină.

Toți copiii mei credincioși vor trebui să îndeplinească o misiune, misiunea de a-i susține pe ceilalți care nu au știut sau nu au vrut să asculte cerul.

Copilașilor, nu vă descurajați pentru că știu că vi se pare că bătălia este pierdută, dar credeți-mă că nu este așa!

Vă cer doar să perseverați în rugăciune și să creșteți în virtutea răbdării.

Nu vă temeți, iubiții mei copii, rămâneţi în pace.

sursa: facebook Rosy Arango

Un comentariu: