vineri, 28 ianuarie 2022

"COPIII MEI, PRIVIȚI ÎN JURUL VOSTRU, NIMIC NU MAI ESTE CA ÎNAINTE..." - Trevignano Romano, 22 ianuarie 2022

Dragi și iubiți copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre și vă mulțumesc că v-ați îndoit genunchii.

Copiii mei, priviți în jurul vostru, nimic nu mai este ca înainte, dar voi să căutați iubirea, fiți iubire pentru frații voștri, fiți iubire pentru cei care suferă, adevărații mei copii de lumină exprimă iubire și este aproape concretă.

Copiii mei, vă spun încă o dată: nu vă temeți, nu vă neliniștiți, pentru că aceste sentimente nu vin de la Dumnezeu, fiți lumină pentru frații voștri și sfătuiți-i să se refugieze în inima mea imaculată și în cea a Fiului meu Isus, unde vor găsi bucurie și mângâiere.

Rugați-vă pentru America, pentru că va fi călcată în picioare. Eu vă sunt aproape, nu vă temeți de tot ceea ce veți vedea, pentru că totul va fi reînnoit, să nu aveți sentimente de furie, ci de bucurie pură.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6817148961660515&set=a.242597375782406

Un comentariu: