duminică, 2 ianuarie 2022

DUMNEZEU REÎNNOIEȘTE PĂMÂNTUL, TOTUL SE MIȘCĂ, PORȚILE IADULUI VOR FI ÎN CURÂND ÎNCHISE! - Carbonia, 29 decembrie 2021

SFÂNTA MARIA

Iubiți copii, a venit vremea să fie citită în toate părțile ei. Sunt îndurerată, Inima mea sângerează, poporul lui Dumnezeu s-a îndrăgostit de Cel Rău și îl urmează fără rezerve.

Dumnezeul Iubirii Eterne suferă, durerea Lui este infinită, își pierde copiii! Fiți atenți, oamenilor, ați ajuns la Calvarul vostru; v-ați pregătit sfârșitul în flăcările de foc ale Iadului.

DUMNEZEU TATĂL:

...nu voi mai aștepta, voi nimici răul, voi reordona toate lucrurile și poporul Meu se va bucura în Mine. Zilele de așteptare au trecut, iată rezultatul muncii voastre: ați devenit copii ai Satanei, L-ați răstignit din nou pe Isus, ... Ce vă așteaptă acum, oamenilor? Nici măcar nu vă puteți imagina ce v-ați pregătit pentru voi.

Lumina lumii va apărea în lumina și frumusețea ei, ... va orbi ochii întunecați și va da lumină tuturor celor care au așteptat să-L vadă pe Cel Sfânt!

SFÂNTA MARIA:

Eu sunt Fecioara Carmelului, armura mea este pregătită, ...acum îmi voi chema copiii, oastea mea credincioasă, și îi voi conduce în luptă. M-am coborât din Ceruri pentru a-L cinsti pe Mântuitor, voi aduce lumină, voi face lumea să se minuneze!

Copii ai lui Dumnezeu, copii iubiți ai Tatălui, iată că pentru voi se deschid ușile fericirii veșnice, vă veți bucura de Iubirea Bunătății Sale și veți fi alături de El pentru totdeauna, ca niște copii nevinovați veți fi cu El.

DUMNEZEU REÎNNOIEȘTE PĂMÂNTUL, TOTUL SE MIȘCĂ, PORȚILE IADULUI VOR FI ÎN CURÂND ÎNCHISE!

CURAJ, COPIII MEI, BĂTĂLIA VA FI APRIGĂ, DAR DUMNEZEU ESTE! ... NIMENI NU ESTE CA DUMNEZEU! VICTORIA VOASTRĂ ESTE ÎN EL!

ÎMBRĂȚIȘAȚI ARMA SFÂNTULUI ROZARIU ȘI RUGAȚI-VĂ INTENS, SUNT ORE DECISIVE, LUMEA ESTE PE CALE SĂ AIBĂ O ALTĂ ÎNFĂȚIȘARE.

Pregătiți calea pentru Domnul! Pregătiți-vă pentru întâlnirea cu El. Rămâneți în puritatea inimii voastre, rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă.

Preasfânta Treime vă binecuvântează.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6666999076675505&set=a.242597375782406 

Un comentariu: