luni, 24 ianuarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 21 IANUARIE, 2022 – Închideți-vă urechile

<Eram în timpul meu de rugăciune de dimineață, la primele ore ale dimineții de ieri, când mi s-a arătat că, în timpul în care intrăm, una dintre cele mai mari instituții media, cu adevărat mare, Îl va ridiculiza pe Isus, Crucea, Biblia.  Mi s-a arătat că, nu la foarte mult timp după aceea, Dumnezeu va distruge acea televiziune pentru că a ridiculizat moartea lui Isus pe Cruce. Mi s-a arătat, de asemenea, că toți cei care vor privi sau vor asculta cum Domnul, Jertfa Sa și Cuvântul Său sunt ridiculizate sau care îi dau atenție, deschid ușa dușmanului, iar Domnul va permite ca ei să fie răsplătiți cu dezastre, inclusiv cu molime, boli grave, accidente și pierderi financiare grave. Aceste pierderi vor curge în viețile lor la aceeași intensitate la care s-au angajat cu Spiritul lui Antihrist, vizionând sau ascultând acest tip de program>.

   "Poporul Meu, în timpul vostru, trebuie să închideți ochii și urechile la tot ceea ce este împotriva Mea pentru că adversarul vostru, diavolul, a pus argumente inteligente în mintea acestor necredincioși și ei consideră că descurajarea voastră de la credință este un divertisment.

   Consecințele vor fi foarte (MULT) severe pentru cei care întrețin această nebunie."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2173522819455642/

Un comentariu: