luni, 17 ianuarie 2022

EU SUNT CEL CARE VA INTERVENI ÎN CURÂND PENTRU A PUNE CAPĂT ACESTEI CAPCANE MIZERABILE A SATANEI – Carbonia, 12.01.2022

Îi voi sprijini pe copiii Mei în această luptă luciferică, le voi asigura hrana și îi voi pune în dragoste și caritate față de Mine.

Eu sunt Dumnezeul vostru Iubire, Eu sunt Creatorul vostru, astăzi vreau să vă binecuvântez inimile într-un mod special, pentru ca voi să Mi le deschideți ÎN TOTUS TUUS.

Iubiți copii, ceea ce lumea vă ia, Eu, Domnul vostru Dumnezeu, vă voi da înapoi în Noua Mea Împărăție pe Pământ. Nu construiți lucruri care nu vă pot da viață veșnică, ci rugați-vă și postiți de lume, apărați Sfânta Evanghelie chiar cu prețul vieții voastre.

Convertiți-vă, o, oameni, convertiți-vă, căutați lucrurile cerului, lucrurile Tatălui vostru din ceruri, nu disprețuiți chemarea Mea la mântuire.

Eu sunt Cel care va interveni în curând pentru a pune capăt acestei mizerabile capcane a Satanei, ...voi chema la Refugiile Mele pe toți copiii Mei pentru a-i pregăti pentru provocarea finală.

Casa trebuie să fie păstrată în ordine, Maica Preacurată o va vizita în curând și împreună cu Ea veți fi în marea provocare finală împotriva balaurului infernal. 

Calea care duce la Rai este dureroasă și obositoare, Isus a purtat și El Crucea, la fel o poartă și copiii Săi, ...prin Cruce se obține mântuirea!

Pe mulți i-am chemat, dar puțini Mi-au răspuns așa cum le-am cerut. Pentru confortul lor, oamenii au acceptat compromisuri, dar alegerea trebuia să fie clară: ori cu Mine, ori cu Mamona.

... ORICINE NU A AVUT ÎNCREDERE ÎN MINE NU POATE FI FIUL MEU.

...ORICINE A BATJOCORIT CUVÂNTUL MEU VA CĂDEA.

Haideți, copiii Mei, rămâneți în armonie cu Mine și rugați-vă, ...în curând veți fi surprinși de intervenția Mea.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6742306152478130&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu