vineri, 7 ianuarie 2022

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 2 si 3 ianuarie 2021

 DUMINICĂ, 2 IANUARIE 2022

REPOSTARE - Duminică, 17 mai 2015 - Niciun refugiu

"Eu comunic poporului Meu înțelepciunea necesară pentru a supraviețui vremurilor care se apropie pe pământ. Multe suflete vor pieri în acest timp. Copiii Mei vor fi martorii unor evenimente uimitoare pe care omul nu le poate explica.

Pământul, pe măsură ce zilele avansează, va deveni un loc terifiant pentru cei care nu Mă cunosc, pentru că nu vor avea niciun refugiu. Ei nu vor fi în siguranță în fața ciumei zgomotoase.

În curând veți fi acasă, copiii Mei. Fiți curajoși pe pământ."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2159461660861758/

LUNI, 3 IANUARIE 2022 - Voi M-ați alungat

"Națiunea Mea, America, s-a îndepărtat de Mine. M-a respins și M-a alungat, așa că voi pleca.

O voi lăsa pentru ca dușmanii ei să o distrugă. O voi lăsa fără milă pentru toți cei față de care nu a avut milă. (Am văzut nativi americani sclavi, copii avortați și multe altele). O voi lăsa sub domnia Duhului Crimei pentru toți cei pe care i-a ucis și față de care a fost indiferentă.

Dușmanii tăi se vor năpusti într-o zi și te vor arde cu foc, America. Toată frumusețea ta și toată bogăția ta vor fi în acea zi în dărâmături și cenușă și Eu nu te voi salva pentru că M-ai alungat.

Voi M-ați alungat din guvernarea voastră. M-ați alungat din școlile voastre. M-ați alungat din casele voastre. În fiecare zi, Mă alungați mai mult. Refuzați să recunoașteți suveranitatea Mea. Refuzați să-mi onorați Marele Meu Nume și Sfântul Meu Cuvânt. Vă bateți joc de jertfa Fiului Meu pe străzile voastre și acest lucru nu-l voi tolera.

Voi M-ați alungat, așa că Eu voi pleca de lângă voi. Voi privi de departe cum dușmanii voștri vă mistuie și cum poporul vostru, care se numește după numele vostru și nu după al Meu, cerșește pe străzile voastre pentru resturi de mâncare. M-ați alungat, așa că vă voi lăsa în voia dușmanilor voștri care vă vor distruge fără milă.

Dar alor Mei le voi arata mila. Ai Mei vor avea ce să mănânce când Mă vor lăuda, chiar și în întuneric, chiar și în disperare. Pe ai Mei nu-i voi izgoni în nici un fel. Pe ai Mei îi voi îngriji și îi voi adăposti până când îi voi chema acasă la Mine. Voi fi foarte milostiv cu ei în timp ce ei mărturisesc despre Mine.

Am un popor care încă Mă va lăuda în mijlocul dărâmăturilor acestei națiuni cândva puternice și Eu îi voi asigura și îi voi adăposti la umbra aripilor Mele puternice.

Dar poporul Americii - cei care refuză să Mă recunoască în mândria propriei lor puteri, cei care Își bat joc de Mine, îi voi lăsa să-și găsească singuri calea, întrucât ei au respins-o pe a Mea."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2160339220774002/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu