miercuri, 19 ianuarie 2022

PĂMÂNTUL ESTE PE CALE SĂ FIE LOVIT DE UN ASTEROID! - Carbonia, 15.01.2022

Iubită fiică, Dumnezeu Tatăl este cel care vorbește, aveţi încredere în Mine.

Scrie poporului Meu iubit:

Au ajuns orele durerii pentru această omenire departe de Creatorul ei. Ostracismul (pedeapsă în caz că cineva nu respectă legile politice, proscriere; exilare, excludere) crește vertiginos, Dumnezeu nu mai poate aștepta intervenția Sa.

Mari vor fi surprizele pentru omenire, voi arăta acestei omeniri necredincioase cine "sunt Eu", îşi va cunoaște în sfârșit pe adevăratul ei Dumnezeu, Creatorul lor, ...mulți se vor întoarce la Mine, în timp ce alții vor continua pe calea morții.

Copiii Mei, intervin ca un Tată pentru a vă aduce ajutorul Meu, ...voi veni în ajutorul celor slabi, ...voi secera grâul bun, separându-l de buruieni; voi schimba aspectul pământului și voi transfigura omul în Mine. Cel care Mi-a fost credincios va avea parte de Mine, iar cel care M-a negat va lua înfăţişarea diavolului.

Acum, când totul a ajuns la sfârșitul unui timp vechi, iată, Eu deschid lumea Mea nouă pentru ai Mei.

PREGĂTIȚI-VĂ INIMILE, O, OAMENILOR, PENTRU CĂ VĂ VOI CHEMA LA ADĂPOSTURILE MELE.

Eu voi mângâia poporul Meu și îl voi legăna în Mine, nu va mai suferi niciodată.

Noul Pământ este în Mine, cel care nu este fiul Meu nu va intra în el pentru a se bucura de Binele Meu.

Deschideți-vă inimile către Mine, oamenilor, întoarceți-vă la iubirea voastră de Dumnezeu, la Creatorul vostru, ca nu cumva să fiți absorbiți în vârtejul morții.

PĂMÂNTUL ESTE PE CALE SĂ FIE LOVIT DE UN ASTEROID!

Adăpostiți-vă în Mine!

Consacrați-vă în fiecare zi Inimii Imaculate a Mariei, CORĂSCUMPĂRĂTOAREA lucrării de mântuire.

Răul atroce este în acțiune; nu-i permiteți să vă devoreze.

Vă binecuvântez și vă aștept, convertiți-vă Mie. https://www.facebook.com/photo/?fbid=6761605787214833&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu