duminică, 2 ianuarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX - JOI, 30 DECEMBRIE 2021 - În aceste vremuri nesigure

"Copiii Mei, pe măsură ce zilele se întunecă și totul în jurul vostru este nesigur, fiți atenți la ceea ce veți face pentru a nu intra în panică.

Fiți atenți să nu vă faceți prietenii greșite pentru siguranță, căci dușmanul vă arată multe iluzii de siguranță în acest timp pentru a vă înșela.

Eu sunt ceea ce este sigur. Eu trebuie să fiu temelia voastră.

Lumea din jurul vostru este nesigură, dar Eu nu sunt nesigur.

Dușmanul a întins multe capcane pentru fiecare dintre voi și încearcă să vă reducă la tăcere mărturia în acest timp prin păcat, separare și seducție. El va reuși să-i reducă la tăcere pe mulți dintre voi prin relații greșite. Când veți fi distrași în acest fel, atenția voastră va fi îndreptată spre alte chestiuni și el poate fi sigur că nu sunteți o amenințare pentru el.

Dacă credința voastră este puternică, rămâneți în Mine pentru a Mă cunoaște mai bine, căci Eu sunt tot ce aveți nevoie. Permiteți-Mi să fiu totul vostru în toate (am auzit atâta dorință în vocea Lui). Permiteți-Mi să vă fac zilele pline de bucurie, să fiu tot ceea ce vă doriți așa cum voi sunteți tot ceea ce doresc Eu.

De ce urmăriți ceea ce este în lume și nu urmăriți Iubirea Mea?".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2157106171097307/

Un comentariu: