joi, 6 ianuarie 2022

"COPIII MEI, CÂT DE SCUMP VA FI CEEA CE VEȚI VEDEA ÎN ACESTE VREMURI VIITOARE!..." - Trevignano Romano, 03 Ianuarie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre. 

Copiii mei, este o bucurie să vă văd uniți într-un singur glas, într-o singură inimă; fiți mereu o familie unită, fiți mame, tați și frați, unii pentru alții. 

Copiii mei, cât de scump va fi ceea ce veți vedea în aceste vremuri care vor veni, dar încredințați totul lui Isus, El nu vă va abandona și va continua să vă consoleze inima și sufletul. 

Copiii mei, dacă ați ști câtă frumusețe există în Împărăția lui Dumnezeu care este deja pregătită pentru voi! Priviți cu bucurie spre viitor pentru că după purificarea pământului nu va fi decât iubire, pace și bucurie. 

Chiar și  în acest an, mulți vor fi vindecați de rele oribile, așa că aveți încredere și oferiți toate suferințele voastre. FERIȚI-VĂ DE ANTICRISTUL CARE LUCREAZĂ DEJA ÎN TĂCERE, DE ACEEA VĂ CER SĂ VĂ SPORIȚI CREDINȚA, ALTFEL NU VEȚI PUTEA NICI MĂCAR SĂ DEPĂȘIȚI AVERTISMENTUL CARE ESTE APROAPE. 

Copiii mei, astăzi multe haruri vor coborî asupra voastră, mărturisiți și aveți curajul credinței adevărate. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin. 

Astăzi îngerii mei sunt printre voi și se roagă cu voi.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6687787894596623&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu