sâmbătă, 22 ianuarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 18 IANUARIE 2022 - Voi zgudui cerurile și pământul

"Copiii Mei, uitați-vă la tot ce a prezis Cuvântul Meu Sfânt despre acest timp. Mă voi ridica pentru a zgudui teribil pământul și tot ceea ce se află pe el. Tot ce nu poate fi zguduit este ceea ce este construit pe Cuvântul Meu Sfânt, acestea vor rămâne ferme și de neclintit. Toate celelalte vor fi zguduite pentru ca toată lumea să vadă.

În acest timp, națiunile care nu Mă urmează vor cădea. În acest timp, voi zgudui atât cerurile cât și pământul și veți vedea multe lucruri pe care nu ați crezut că le veți vedea vreodată. Nu vă temeți, căci Eu sunt cu voi și timpul care v-a mai rămas pe pământ este foarte puțin acum. Petreceți timpul care v-a mai rămas mijlocind pentru cei pierduți și câștigând suflete. Cel care câștigă suflete este înțelept căci comoara lui va fi foarte mare, atât pe pământ, cât și în ceruri, pentru toată veșnicia.

Nu fiți doar ascultători, copiii Mei, ci fiți împlinitori înțelepți ai Cuvântului Meu. Atunci veți fi împliniți și pregătiți pentru venirea Mea."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2171873516287239/

Un comentariu: