sâmbătă, 15 ianuarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 11 IANUARIE 2022 - Nu este un lucru ușor

"Copiii Mei, adversarul vostru, diavolul, caută să vă reducă la tăcere. El dorește să vă ia viața și depinde de voi să îl opriți. Trebuie să fiți în gardă în fiecare secundă a fiecărei zile și să aveți grijă de orele de rugăciune pentru ca Eu să vă păzesc atunci când dormiți. Timpul în care trăiți este foarte cumplit și sunt multe în joc. Copiii Mei nu reușesc să vadă acum semnificația chiar și a celor mai mici acțiuni ale lor.

În acest timp, ultimele suflete care vor fi salvate vor intra fie în Împărăția Mea, fie în tărâmul inamicului, iar acolo își vor petrece fiecare secundă a eternității lor.

Să nu credeți că este un lucru ușor să trăiți în acest timp, Eu Însumi v-am ales pentru acest timp pentru ca voi să faceți lucrarea Împărăției Mele."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2166411743500083/

Un comentariu: