miercuri, 26 ianuarie 2022

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 23 şi 24 ianuarie 2022

DUMINICĂ, 23 IANUARIE, 2022 - Orice lucrare rea – REPOSTARE - Marți, 14 martie 2017

   "Nu ați fost atenți să țineți cearta departe de casele voastre. Rebeliunea abundă cu multă mânie și dezbinare. Credeți că acest lucru Îmi este pe plac? Credeți că Duhul Meu poate rămâne printre răutăţi?

   V-am spus că un om bun va păstra ordinea în casa sa. De ce poporul Meu a ignorat poruncile și instrucțiunile Mele? De ce vă întoarceți de la căile Mele?

   Copiii Mei, acolo unde abundă certurile, orice lucrare rea este lăsată să locuiască și ea. Vă mirați atunci de ce se rătăcesc copiii voștri? De ce se destramă unitatea voastră? Și totuși, voi înșivă ați încurajat aceste certuri.

    Pocăiți-vă și întoarceți-vă de la mânia voastră.

Pocăiţi-vă și întoarceţi-vă de la gelozia voastră, curățați-vă casele de dezbinare şi aşa Duhul Meu va lucra în voi.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2175156909292233/

LUNI, 24 IANUARIE 2022 - Visele pe care le-aţi prețuit 

"Copiii mei, am o surpriză pentru voi.

În mijlocul tuturor incertitudinilor și a haosului care se apropie, am păstrat ce e mai bun pentru final pentru toți cei care sunt cu adevărat ai Mei. Visele pe care le-ați prețuit ani de zile, cele mai arzătoare dorințe ale inimilor voastre - cele pe care nici măcar nu ați îndrăznit să le rostiți cu voce tare, căci erau atât de imposibile, Eu le împlinesc în acest anotimp. Vă mai rămâne puțin timp pe pământ și doresc să-i răsplătesc pe aceia dintre voi care au lucrat neobosit pentru Împărăția Mea.

Pregătiți-vă acum inimile să primească, chiar și în mijlocul tuturor dificultăților și incertitudinilor din acest anotimp, pentru că Eu vă răspund rugăciunilor chiar acum. Începeți să-Mi mulțumiți acum pentru răspunsurile la rugăciunile voastre. Nici măcar nu o rostiți cu voce tare, ca să nu vă audă dușmanul, ci păstrați-o în inima voastră și priviți cum se împlinește.

Eu sunt puternicul Iehova - este ceva prea dificil pentru Mine?".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2175781169229807/

Un comentariu: