vineri, 28 ianuarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 22 IANUARIE 2022

Distrusă, 1 mai 2019 – REPOSTAT 

"Voi face din națiunea Mea, America, un exemplu... toate națiunile vor jeli când frumusețea ei se va înălța ca un fir de fum, fără să mai fie văzută vreodată. Oamenii își vor aminti și vor deplânge frumusețea și bogăția ei, iar cei înțelepți vor învăța și se vor teme de puterea Mea măreață din cauza acestei mari distrugeri. O altă (națiune) se va ridica (în prim-plan) pentru a-i lua locul.

America, îți voi transforma prietenii în dușmani în acest timp și nu va fi nimeni care să te ajute. Ei vor sta deoparte și vor privi cu groază în timp ce vei fi atacată din nou și din nou până când nu va mai rămâne nimic din frumusețea ta, din libertățile tale sau din bogățiile tale.

Ați declarat că Eu nu exist și că nu aveți nevoie de Mine, iar Eu vă voi arăta nevoia voastră de Mine, dar nu vă voi salva, pentru că v-ați întors de la Mine și Îmi râdeți în Față.

Pregătește-te să-ți întâlnești sfârșitul, America, pentru că ești distrusă."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2174318232709434/

Un comentariu: