luni, 10 ianuarie 2022

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 6 și 7 ianuarie 2022

JOI, 6 IANUARIE, 2022 - Copiii mândriei

"O, copii ai mândriei, ce chin vă așteaptă în acest timp, când distrugerea va cădea în fiecare națiune. Eu vin să judec națiunile în timpul vostru și nimeni (nicio națiune) nu va scăpa de Mânia Mea.

Până acum ați refuzat să Mă slujiți. În schimb, fără să Mă recunoașteți, aveți un plan pentru a vă plânge la sfârșit.

Când veți plânge, vă închipuiți că vă voi răspunde? Când, în sfârșit, veți vrea să-Mi vorbiți, vă imaginați că Mă voi grăbi să vă vin în ajutor? O, om nebun ce ești, îndrăznești să crezi că te voi sluji atunci când tu ai refuzat să Mă slujești pe Mine, Creatorul a tot ceea ce vezi?

Distrugerea vă așteaptă în acest timp și sfârșitul se apropie rapid pentru voi.

Așa cum voi ați refuzat să Mă cunoașteti acum, voi refuza si Eu să vă răspund atunci."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2162501567224434/

VINERI, 7 IANUARIE 2022 - Ați ascultat?

"De ce urmăriți și tânjiți după dragostea oamenilor, când Dragostea Mea pentru voi este adevărată? De ce nu sunt Eu suficient pentru voi?

Aveți grijă să nu cădeți într-o capcană încercând să vă stabilizați în timp ce lumea voastră începe să cadă. Eu v-am avertizat de mult despre aceste timpuri, ați ascultat?

V-ați pregătit inima pentru ceea ce veți vedea? V-ați pregătit mintea pentru a ști că dezastrul va fi peste tot în jur și că durerea vă va cuprinde în timp ce veți vedea cum tot ceea ce cunoașteți va fi distrus? În timp ce inimile oamenilor vor ceda și își vor pierde voința de a merge mai departe?

V-ați întărit inima ca să Mă cunoașteți, ca să vă susțin în acest timp? Sau ați presupus, la fel ca mulți dintre cei care nu încearcă să Mă cunoască deloc, că vă voi răspunde la toate rugăciunile voastre atunci când, în sfârșit, vă veți face timp pentru Mine? Ați presupus că vă voi sluji în acel timp?

Nu te înșela, om mândru, acest timp nu te așteaptă. Dacă Mă respingi acum, în acel timp te voi respinge și Eu."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2163593987115192/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu