joi, 6 ianuarie 2022

OMUL A ALES CALEA GREȘITĂ, SE ÎNDREAPTĂ SPRE MOARTE! - Carbonia, 01 bis.01.2022, ora 16:41 p.m.

SFÂNTUL ARHANGHEL MIHAIL : În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez.

Eu sunt slujitorul lui Dumnezeu, sunt Sfântul Arhanghel Mihail, am venit să vă aduc lumina Domnului, am venit să vă sprijin în această luptă, am venit să vă dau ultima chemare la convertire.

Veniți, întoarceți-vă la Domnul, grăbiți-vă pentru că orele s-au terminat, vine furtuna, totul va fi brusc și cei care nu s-au refugiat în Domnul, cei care nu s-au întors la El, se vor afla în întuneric, ...vor simți frig în inimă, iar Dumnezeu nu-i va putea încălzi pentru că nu îi va recunoaște în El. Cine l-a abandonat pe Domnul va fi abandonat de El.

Omul a ales calea greșită, se îndreaptă spre moarte! Dumnezeu deplânge pierderea copiilor Săi, dar și mustră influența lor.

DUMNEZEU TATĂL: Copiii Mei, pocăiți-vă repede, vă chem din nou, ...vă iubesc din toată Inima Mea, Eu v-am creat și vreau ca toți să fiți ai Mei, vreau să vă dau fericirea veșnică într-o lume plină de iubire și fericire, acea fericire pe care o căutați pe Pământ ca niște oameni disperați și nu o găsiți pentru că nu există. Acest Pământ este blestemat! Este condus de Satana, copiii Mei, voi vă dați de partea Răului, el vă seduce, vă face servitorii lui și voi nu vă dați seama de nimic, alergați după luminile lui și, fascinați de seducția lui, nu sunteți capabili să vă opriți nici măcar o clipă pentru a reflecta. Corectați-vă repede, copiii Mei, furtuna este deja asupra voastră și dacă nu sunteți pregătiți, vă va surprinde și vă va lua cu ea.

SFÂNTUL ARHANGHEL MIHAIL ....Vreau să vă dedic toată dragostea mea vouă, celor prezenți aici, și tuturor celor care mă urmați de departe, pun semnul lui Dumnezeu Tatăl Atotputernic în inimile voastre,... vă ating inimile cu sabia mea de lumină și vă conduc la luptă cu putere și dragoste.

Curaj! Zilele vor deveni din ce în ce mai întunecate, pentru că sunteți conduși de Cel Rău, dar voi, cei care vă veți întoarce la Domnul, cei care veți putea găsi acea rază de lumină pe care vă voi ajuta să o vedeți, veți fi din nou liberi, vă veți rupe din sclavia lui Satana și veți ajunge să vă bucurați de tot ceea ce Domnul a pregătit pentru copiii Săi.

IISUS: Eu, Domnul, Mă voi manifesta în curând lumii! În Dreptatea Mea, Eu voi interveni! Pregătiți-vă pentru că ziua aceea este în mijlocul vostru. Sunteți foarte aproape, copiii Mei, nu vă pierdeți acum în știri false, în minciunile omului nedrept și nici în luminile care vă orbesc.

Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru, Eu sunt totul vostru, copiii Mei, și Eu sunt aici, în mijlocul vostru, pentru a vă putea spune că totul este adevărat, că tot Cerul așteaptă să vă convertiți, că Iubirea Mea este infinită și că nu voi înceta să vă smulg din ghearele Satanei pentru a vă aduce înapoi la Mine.

Maica Domnului este aici cu voi, Isus este cu voi, Sfântul Arhanghel Mihail este cu voi, Duhul Sfânt vă înconjoară! Preasfânta Treime vă înconjoară, copiii Mei! Dumnezeu Tatăl așteaptă doar întoarcerea copiilor Săi în Casa Sa.

Vă binecuvântez împreună cu Sfânta Mea Mamă, cu Sfântul Arhanghel Mihail și cu tot Cerul, vă  însemnez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.

Mergeți înainte! Fiți puternici în luptă, fiți îndrăzneți, nu vă temeți de adversarul vostru pentru că voi sunteți deja victorioși în Mine, Eu Sunt Cel ce Sunt! Eu sunt Mântuitorul, Eu sunt Regele Regilor.

Eu sunt! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6687751037933642&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu