duminică, 23 ianuarie 2022

PLOAIA CARE VA CĂDEA ACUM VA FI DE FOC! - Carbonia, 18.01.2022, ora 19:27 p.m.

DUMNEZEU TATĂL: Am inima frântă pentru respingerea copiilor Mei! O, oameni răi, o, voi care nu vreți să Mă recunoașteți ca Dumnezeul vostru Creator! Săracii de voi! Mânia Mea va fi dureroasă pentru cei care nu Mă vor îmbrățișa ca Dumnezeul Iubirii. Eu fac să răsune Vocea Mea pentru lume, dar lumea nu Mă ascultă, neînduplecată merge pe căi greșite.

Focul purificator va ploua din cer, ...nu-Mi lasă altă alegere, trebuie să-Mi recuperez copiii, nu-i voi pierde din cauza blestematului Lucifer.

Iubiți copii, Dumnezeu este cel care încă vă cheamă să Îl urmați, să respectați poruncile Sale, ...Dumnezeu este cel care vrea să vă îmbrățișeze în Inima Sa și să vă dea viață în Sine.

PLOAIA CARE VA CĂDEA ACUM VA FI DE FOC!

PURIFICAREA OMENIRII A VENIT ACUM!

DUMNEZEU TATĂL, CARE VEDE DIN CERUL SĂU, ÎȘI STRIGĂ DREPTATEA SA!

BLESTEMAT SĂ FIE OMUL CARE SE ÎNCREDE ÎN OM...

Copiii Mei, o, voi care Mă urmați cu dragoste credincioasă, adevăr vă spun: PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU ÎNTÂLNIREA CU MINE, aveți o inimă curată. Crucea din ceruri va fi semnul Fiului Omului care se va întoarce pentru a îndrepta toate lucrurile și pentru a-i lua pe ai Săi cu El.

Va veni călare pe un cal alb, împodobit pentru marele ospăț: ... victoria glorioasă a Regelui regilor!

Sfântul Arhanghel Mihail, Sfântul Gabriel și Sfântul Rafael, îmbrăcați în lumină glorioasă, îl vor flanca pe Dumnezeul cel slăvit, iar Maria, îmbrățișându-și Fiul, va binecuvânta noul popor.

PREASFÂNTA TREIME VA LUMINA CERURILE DIN EA ÎNSĂȘI, VA IRADIA LUMINA SA ÎN LUME, ASTFEL ÎNCÂT NIMENI NU VA FI LIPSIT DE CUNOAȘTERE ȘI DE VEDERE ȘI NU VA UITA NICIODATĂ ACEASTĂ ZI GLORIOASĂ A DOMNULUI.

COPIII IUBIRII SĂ SE BUCURE DE ACEST EVENIMENT CARE SE APROPIE.

Crăciunul este pentru a-i reîntâlni pe copiii Săi care vor intra în Paștele Său glorios.

Trăiți timpul sfârșitului unei perioade vechi de păcat; sunteți pe cale să intrați în epoca nouă.

Copii ai Ierusalimului, îmbrăcați-vă în haine de sărbătoare, ... a sosit vremea să sărbătoriți cu Dumnezeul vostru iubitor.

Se va întâmpla în curând, ... toți vor vedea și vor fi conștienți de Slava lui Dumnezeu.

Seara întunecată avansează, dar Lumina Infinită așteaptă să se manifeste pentru a lumina întunericul.

ÎN CURÂND, COPIII MEI! DA! ...ÎN CURÂND VEŢI FI ACASĂ CU MINE.

Rugați-vă și postiți de lucrurile lumii.

Dumnezeu vă iubește și vă va da din El însuși; veţi fi în El și veţi deveni divini în El. Amin!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6792495890792489&set=a.242597375782406

Un comentariu: