joi, 20 ianuarie 2022

„RUGAȚI-VĂ PENTRU PREOȚII PIERDUȚI” - Trevignano Romano, 15 ianuarie 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că ascultați și răspundeți la chemarea mea în inimile voastre. 

Copiii mei, rugați-vă pentru preoții rătăciți și pentru Biserica mea în care bântuie diavolul.

Dragi copii, rugați-vă pentru guvernanți pentru ca aceștia să nu-și ducă la îndeplinire proiectul. 

Copiii mei, omenirea este deja este pe drumul fără de întoarcere, înaintează spre abis, rugați-vă și puneți totul în rănile Fiului meu Isus.

Copiii mei, veți vedea multe lucruri pe care ochii voștri nu le-au văzut niciodată; cântați laude Domnului, singura voastră salvare.

Mă întristează foarte mult să văd mizeria acestui pământ pe care Tatăl meu l-a binecuvântat cu atâta dragoste, acum voi nu mai credeți în Dumnezeu, fiecare și-a creat proprii idoli, ajunge, copiii mei, cu răutatea, mărturisiți-vă și fiți gata în fiecare zi.

În curând, îngerii mei vor coborî pentru a-i mângâia pe bieții mei copii suferinzi, pentru a vă întări credința și pentru a vă deschide inimile la har, astfel încât să puteți fi transformați, acesta este momentul. 

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6765614123480666&set=a.242597375782406

Un comentariu: