sâmbătă, 1 ianuarie 2022

"NU VĂ FIE TEAMĂ, ESTE VREMEA RECOLTEI" - Trevignano Romano, 29 decembrie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Dragi copii, acesta este timpul justiției. Copiii mei, cât de frumoasă va fi lumea reînnoită! Când totul se va sfârși, veți vedea că cerurile și pământul vor avea o lumină minunată, în care vor domni doar pacea și iubirea.

FIII MEI, ACESTEA SUNT TIMPURILE ÎN CARE RĂUL VA CĂDEA, veți vedea cu ochii voștri pe cei care au trăit în prefăcătorie și pe cei care au ales acum să fie răpiți de întuneric, veți vedea separarea dintre bine și rău, nu vă temeți, acesta este timpul recoltei.

Fiți puternici, pentru că încercările nu s-au terminat și trebuie să fiți gata să faceți față la toate acestea, iar când veți crede că totul pare pierdut, eu și Isus al meu vom interveni împreună cu îngerii mei.

Veniți, copiii mei, beți din izvorul iubirii, eu voi fi mereu cu voi.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6661268460581900&set=a.242597375782406 

Un comentariu: