miercuri, 12 ianuarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 10 IANUARIE 2022 - În curând veţi sta în fața Mea

"Nu vă fie teamă să renunțați la posesiuni. În vremurile care vor veni, poporul Meu va fi în mișcare. Nu vă agățați de viața voastră pe pământ, copiii Mei, nici de ceea ce dețineți, nici de locul în care locuiți.

Ocupați-vă de lucrarea Împărăției Mele și nu vă temeți căci Eu vă voi asigura tot ce aveți nevoie. Nu vă temeți să pierdeți nimic pe pământ, căci pământul nu este casa voastră și în curând nu va mai fi casa voastră. Fiți ca Fiul Meu Isus și fiți mulțumiți cu lucrurile pe care le aveți.

Unii dintre voi Mi-au cerut palate dacă lucrează pentru Mine și totuși, dacă v-aș da un palat, l-ați idolatriza și ar deveni dumnezeul vostru, nu Eu. Unii dintre voi au cerut bogăție și totuși, Cuvântul Meu spune că iubirea de bani este rădăcina tuturor relelor.

Nu realizați încă că trăiți în timpul sfârșitului? Nu știți că sfârșitul este peste voi și că Eu îi chem acasă pe mulți dintre ai Mei chiar acum?

Atunci unde ar trebui să vă concentrați, dacă în curând veți sta în fața Mea?".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2165642010243723/

Un comentariu: