marți, 18 ianuarie 2022

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 14 şi 15 ianuarie 2022

VINERI, 14 IANUARIE 2022 - Aveți încredere în Mine 

    "Copiii Mei au tendința de a se încrede în propriile capacități și forțe, în loc să se încreadă în ale Mele.

   Copiii Mei, în ceea ce va urma, dușmanul este atât de hotărât să vă distrugă, încât nu puteți supraviețui nicio perioadă de timp fără ajutorul Meu. Trebuie să începeți acum să vă încredeți în Mine.

   Învățați să vă încredeți în Mine cu tot ceea ce sunteți, cu tot ceea ce aveți și cu toți cei pe care îi iubiți, pentru că Eu sunt credincios. Întotdeauna v-am fost credincios, deși unora dintre voi nu le-a păsat suficient de mult de Mine pentru a observa.

   Căutaţi-Mă şi începeți să învățaţi şi să aveți încredere în Mine cu tot ceea ce aveți căci acest lucru este vital dacă vreți să intrați în ceea ce va urma."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2168570723284185/

Îngenuncheată – REPOSTARE, JOI, 14 noiembrie 2019 

   "Copiii Mei, v-am spus că trăiți într-un timp care nu seamănă cu niciunul din cele dinaintea lui. Paharul nelegiuirii multor națiuni se umple din ce în ce mai mult.

   Voi îngenunchea America în acest timp. Tot ceea ce a făcut-o măreață - toate binecuvântările pe care i le-am acordat și pe care le-a uitat atât de repede, i le voi lua.

   Poporul Meu care ai rămas pe pământ în acest timp (timpul în care Eu voi îngenunchea America), fiți atenți. Voi sunteți şlefuiţi. Dacă vă împotriviți şlefuirii Mele, va deveni mai dificil pentru voi (circumstanțele din acel moment) și veți suferi mai mult.

   Poporul Meu care se află în America în timpul judecăților Mele va suferi foarte mult. Pe ai Mei care sunt pregătiţi să se întoarcă acasă la Mine, voi începe să îi aduc acasă unul câte unul.

   Răul este pe cale să se dezlănțuie pe pământ ca niciodată înainte."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2169325923208665/

Un comentariu: