vineri, 28 ianuarie 2022

"AVERTISMENTUL ESTE FOARTE, FOARTE APROAPE..." - Trevignano Romano, 25 ianuarie 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, acestea sunt vremuri grele și vor veni momente în care confuzia va fi și mai mare.

COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ MULT PENTRU CA RĂZBOIUL CARE VA VENI SĂ FIE ATENUAT; PUTEREA RUGĂCIUNII ESTE MARE.

Rugați-vă pentru Biserică pentru că foamea de putere a depășit orice limită și nu mai are nimic de-a face cu Dumnezeu.

Rugați-vă pentru sfinții preoți, pentru ca lumina să-i însoțească mereu pe drumul lor de păstori adevărați.

Când vă rugați și simțiți pace în inima voastră, eu sunt acolo cu voi pentru a vă proteja.

Copiii mei, Avertismentul este foarte, foarte aproape; mulți vor îngenunchea și vor recunoaște puterea lui Dumnezeu, cerând iertare, iar mulți nu vor crede pentru că sunt luați de puterea lui Satana și vor muri fără să se pocăiască.

Fiți pregătiți, copii, vă avertizez pentru că vreau ca toți copiii mei să fie salvați. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6847775218597889&set=a.242597375782406

Un comentariu: