joi, 13 ianuarie 2022

"COPIII MEI, ÎN CURÂND VA APĂREA UN ALT VIRUS MORTAL...". Trevignano Romano, 08 ianuarie 2022

Dragii mei copii, vă mulțumesc că ați ascultat și ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copii, copiii mei, vă cer convertirea urgentă; nu vă dați seama că și zilele s-au accelerat? Dar mulțumită rugăciunilor voastre totul se desfășoară în mare viteză, știu că ați dori ca totul să se termine curând, dar tot ceea ce este scris trebuie să se împlinească.

Copii, în această bătălie spirituală trebuie să fiți pregătiți și în prima linie a luptei, voi care sunteți soldați ai luminii.

Copiii mei, în curând va apărea un alt virus mortal, fiți gata să luptați pentru cererile lui Isus, vor fi catastrofe naturale continue.

Copii, războiul este gata, când vă cer să vă aprovizionați, nu va fi doar pentru voi, ci și pentru a-i ajuta pe frații voștri, pentru că totul este pe cale să se prăbușească, inclusiv economia, care va aduce foametea în scurt timp.

Copiii mei, ascultați cuvintele mele și prețuiți-le.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Eu sunt cu voi, vă iubesc și nu vă voi abandona niciodată. Mama voastră.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6715113075197438&set=a.24259737578240

Un comentariu: