luni, 31 ianuarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX JOI, 27 IANUARIE, 2022 - Un timp de a face și de a răspunde

"Trăiți într-un timp ca niciun altul. Ați intrat în timpul de a face și de a răspunde.

În acest timp, cei care umblă în spiritul dușmanului Meu vor face multe lucruri împotriva poporului Meu.  De fiecare dată când vor face ceva împotriva voastră, o vor face împotriva Mea și Eu le voi răspunde.

Fiți liniștiți, copiii Mei, pentru că toți cei care umblă cu adevărat în Mine, care umblă cu adevărat pe căile Mele și nu pe căile de păcat ale dușmanului, sfârșitul lor este sigur. Veți intra în casa Mea când vă veți întoarce de pe pământ. Pentru cei care vă persecută, nu este așa. Sfârșitul lor este altul, desigur, dar ei se vor întoarce la tatăl lor, diavolul, și vor petrece veșnicia alături de el în chinuri și mizerie.

Priviţi cum trec aceste zile și continuaţi să lucraţi pentru Mine. De fiecare dată când vă vor lovi, Eu le voi răspunde. Veți vedea".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2178029742338283/

Un comentariu: