duminică, 9 ianuarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 5 IANUARIE 2022 - Misiuni împotriva voastră

"Atât de mulți dintre copiii Mei se gândesc permanent la ei înșiși și își slujesc doar lor, dar Eu doresc ca voi să vă ocupați de treburile Tatălui vostru. Doresc ca voi să conduceți multe suflete spre o eternitate cu Mine. Îi răsplătesc foarte mult pe cei care conduc chiar și un singur suflet la Mine în acest timp.

Dușmanul sufletelor voastre a ridicat o armată care să-i împlinească porunca împotriva voastră pe pământ. Fiecare dintre aceștia au multe misiuni împotriva voastră, împotriva muncii voastre, împotriva tuturor celor pe care îi iubiți, împotriva a tot ceea ce vă preocupă pe pământ.

Nu aveți cum să vă rugați să se îndepărteze toate aceste misiuni, deoarece el emite continuu altele noi, atât de disperat este în acest timp.

Dacă umblați îndeaproape cu Mine și faceți din timpul petrecut cu Mine prioritatea voastră în fiecare zi, Eu sunt capabil să vă protejez pe voi și pe cei pe care îi iubiți. Dacă, însă, Mă dați la o parte și vă urmăriți propriile dorințe, trebuie să vă protejați pe voi și pe cei pe care îi iubiți.

V-am lăsat multe instrumente și abilități pe care să le folosiți în această perioadă, dar numai Eu dețin cheia pentru a ști cum să le folosiți pe fiecare dintre ele.

Căutați-Mă și vă voi dezvălui ceea ce trebuie să știți."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2161777810630143/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu