miercuri, 9 noiembrie 2022

ACEASTĂ ISTORIE SE ÎNCHEIE; NOUA ERĂ SE APROPIE - Carbonia, 02.11.2022

Creația geme din cauza păcatului care persistă în om!

Iubiți copii, furtuna este deja peste voi!

ÎN CURÂND UN ÎNTUNERIC ÎNFRICOȘĂTOR SE VA MANIFESTA PE CER ȘI UN TUNET PUTERNIC VA ZGUDUI INIMILE OAMENILOR.

PĂMÂNTUL VA VIBRA, SE VA ROTI CA UN CARUSEL: AGONIA SA ESTE MARE, SPASMELE SALE ÎL FAC EXPLOZIV.

Copiii Mei, AVEȚI CARITATEA DE A FI ÎN RUGĂCIUNE ȘI DE A IMPLORA MILOSTIVIREA LUI DUMNEZEU!

IEȘIȚI DIN ÎNTUNERIC PENTRU A VĂ ÎNTOARCE LA LUMINĂ.

DUMNEZEU AȘTEAPTĂ CONVERTIREA OAMENILOR, AȘTEAPTĂ ÎNTOARCEREA LOR.

Ciclul timpului s-a încheiat! ACEASTĂ ISTORIE SE ÎNCHEIE; NOUA ERĂ SE APROPIE. Îndreptați-vă iubirea spre Iubire, nu întârziați, copiii Mei, totul este pe cale să se dezlănțuie în fața ochilor voștri, groaznică va fi viziunea a ceea ce va urma, ... oamenii se vor refugia chiar și printre râpele stâncilor, mulți vor pieri de frică!

Oh! VOI CARE AȚI DISPREȚUIT DIVINITATEA MEA, VOI TREBUIE SĂ SUFERIȚI MULT. Dar tu, turma Mea iubită, mica Mea rămășiță credincioasă, tu care M-ai iubit, cinstit, adorat, slujit și urmat, vei fi în siguranță, Eu îți voi asigura hrana, voi avea grijă de tine, ... ca Tată, Mamă, Frate și Prieten, voi fi cu tine, te voi face puternic ca un leu.

Voi da Înțelepciune și inteligență poporului Meu credincios: ei Mă vor cunoaște și vor primi darurile sfinte!

PREASFÂNTA MARIA VA CONDUCE POPORUL MEU LA VICTORIE ÎMPOTRIVA SATANEI, îi va instrui pe copiii Mei și îi va consacra Duhului Sfânt. Har, Putere, Onoare și Glorie vor avea!

Jahwe

https://www.facebook.com/photo?fbid=8190500417658689&set=a.242597375782406

Un comentariu: