joi, 24 noiembrie 2022

LANȚ DE RUGĂCIUNE PENTRU ROMÂNIA ȘI ÎNTREAGA LUME

Să ne rugăm 24 de ore pentru România - Grădina Maicii Domnului

Linkul pe zoom unde ne vom ruga timp de 24 de ore: https://us02web.zoom.us/j/82132917284

Dragi creștini din țară și din diaspora,

A mai trecut un an și cerând mijlocirea Maicii Sfinte, a sfinților și îngerilor patroni ai României, a Sfântului Apostol Andrei, pe care Mântuitorul l-a făcut pescar de oameni, ne vom ruga pentru toți românii de pretutindeni într-un mare LANȚ DE RUGĂCIUNE ȘI OCROTIRE.

Timp de 24 de ore, începând cu zorile zilei de 30 Noiembrie până în zorile Zilei Naționale a României, vom forma un Lanț continuu de rugăciune.

Ne vom ruga alternativ Sfântul Rozar, Paraclisul Maicii Domnului, Psalmi, Acatiste și Litanii , împreună cu alte rugăciuni pentru poporul nostru și toți locuitorii țării.

Așadar veniți să ne unim ca unul și să ne rugăm pentru această țară frumoasă, bogată și cu oameni frumoși, pentru ca să își împlinească destinul spiritual în unitate și libertate, urmându-l pe Cristos, Lumina lumii.

Maica Sfântă, Maica Mântuirii, ne spune în Cartea Adevărului:

”Satana nu poate răni sau ataca pe cei care spun Sfântul meu Rozariu în fiecare zi.

Recitând trei sau mai multe Sfinte Rozarii, veți extinde această protecție și asupra altora. Dacă măcar o sută de oameni ar face asta, și-ar putea salva națiunea de contaminarea răspândită de cel rău.”  20 iunie 2012

Linkul de înregistrare  pe zoom: https://us02web.zoom.us/j/82132917284

Se poate intra oricând la orice oră, din cele 24  şi sta cât poate fiecare. Însă cine nu doreşte acestă formă de rugăciune on line, să se roage acasă, la biserică, sau oriunde se află în aceste 24 de ore. Important este să ne rugăm pentru ţara noastră şi nu doar în această zi.

Programul de rugăciune

30 Noiembrie – Sărbătoarea Sf. Apostol Andrei

6am – 8am: Rugăciuni de început, binecuvântare, Sfântul Rozar toate cele 4 mistere

8am – 9am: Paraclisul Maicii Domnului + Rugăciunea Inimii

9am – 11am: Sfântul Rozar (4 mistere)+ Adoratie Euharistică în fața Sfântului Sacrament

11am – 12am:  Psalmul 50  + Acatistul Acoperamântul Maicii Domnului

12pm – 2pm: Sfântul Rozar al pruncilor Nenăscuţi (4 Mistere) 

2pm – 3 pm: Paraclisul Maicii Domnului + Pricesne

3pm – 4pm: Coronița Milostivirii Divine + Litania și rugăciuni către Milostivirea Divină

4pm – 6pm: Sfântul Rozar  (cele 4 mistere) + Adorație Euharistică

6pm – 7 pm: Paraclisul Maicii Domnului

7pm – 9pm: Sesiunea Națională de Rugăciune

9pm – 11pm: Sfântul Rozar (4 mistere)+ Adorație

11pm – 12pm: Psalmi de lauda si Acatistul Sfântului Duh

1 Decembrie – Ziua Naţională a României

12am – 2 am: Sfântul Rozar (cele 4 mistere)

2am – 3am: Psalmi + pricesne

3am – 5am: Rozarul (4 mistere)

5am - 6am: Rugăciuni de laudă, vindecare și binecuvântare cu Sfântul Sacrament.

”Dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu, se va smeri, se va ruga și va căuta Fața Mea, și se va abate de la căile lui rele, îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul și-i voi tămădui țara.” 2 Cronici 7:14

Un comentariu: